سفارش تبلیغ
صبا ویژن

غرفه سازی در تبریز

تبریز یکی از کلان شهرهای ایران است که هر ساله نمایشگاه های بین المللی و تخصصی مختلفی در آن برگزار می شود که شرکت های مختلف از سراسر کشور و جهان در آن ها شرکت می کنند.

مزایای شرکت در نمایشگاه ها بر کسی پوشیده نیست، نمایشگاه ها یکی از ابزارهای مهم تبلیغات و بازاریابی هستند. نماد شما در نمایشگاه ها، غرفه نمایشگاهی شما است، بنابراین غرفه سازی درست و اصولی یکی از مهم ترین عوامل موفقیت در نمایشگاه است. یک غرفه نمایشگاهی باید بتواند توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کند و محصولات یا خدمات شما را به بهترین نحو معرفی کنند.

غرفه سازی باید با هدف و مخاطبان هدف شرکت مطابقت داشته باشد و از متریال و تجهیزات با کیفیت ساخته شود.

تبریز یکی از شهرهای مهم اقتصادی و صنعتی ایران است و به همین دلیل، نمایشگاه های متعددی در این شهر برگزار می شود که شرکت های مختلف از سراسر کشور و جهان در آنها شرکت می کنند.

به همین منظور نمایشگاه بین المللی تبریز در سال 1373 افتتاح شد که مکانی مناسب برای برگزاری نمایشگاه ها باشد.

نمایشگاه بین المللی تبریز، بعد از نمایشگاه تهران، دومین نمایشگاه معتبر و بزرگ در سطح کشور مطرح است. این نمایشگاه با مساحتی بیش از 200 هلکتار در میدان بسیج تبریز واقع شده است که با دو زیرگذر اختصاصی برای دسترسی راحت تر بازدیدکنندگان از مسیر اصلی جدا شده است.

نمایشگاه تبریز دارای امکانات رفاهی مناسبی برای بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان است، از جمله؛ پارکینگ بزرگ، دسترسی راحت، آمفی تئاتر رو باز و سرپوشیده، رستوران، بوفه، سرویس بهداشتی، اتاق های شستشوی رنگ و مواد برای غرفه سازان و...